sobota, 17 stycznia 2015

Witajcie, kochani!

Można powiedzieć, że zaczynam trochę od złej strony: najpierw konto na YouTubie, a dopiero teraz zdecydowałam się na założenie bloga.

Na moim blogu znajdziecie, mam nadzieję, rozszerzone wersje recenzji, książkowe zapowiedzi, ciekawe linki, mnóstwo ciekawostek, a przede wszystkim mam ambitny plan, by zredagować swoją pierwszą książkę.

,Bitte, Spring Nicht' (z niem. 'proszę, nie skacz) napisałam w wieku szesnastu lat, zainspirowana moim ulubionym wówczas zespołem Tokio Hotel. Postaram się w miarę regularnie poprawiać interpunkcję i błędy stylistyczne. Dzięki kolejnym rozdziałom będziecie mogli poznać bliżej moją osobę.

Zdaję sobie sprawę, że prowadzenie bloga to kolejna odpowiedzialność, ale zdecydowanie jestem lepsza w słowie pisanym, niż w słowie mówionym. Nawet, gdy nagrywam kolejne recenzje, czy filmiki okołoksiążkowe, często robię cięcia, ponieważ do głowy przychodzą mi najróżniejsze myśli, których brzmienie czasem zupełnie nie pasują do całości.

Dajcie znać, czy perspektywa prowadzenia bloga jest dobrym pomysłem. W końcu mamy Nowy Rok 2015, w którym czas na zmiany, czas na możliwość rozwijania swoich skrzydeł, czas podjęcia pewnych decyzji, zaufania, a przede wszystkim nabrania odwagi.

Jeżeli wpadliście do Miasta Atramentowych Słów przypadkiem, odsyłam Was do mojego kanału na YouTube - mój nick to CathVanDerMorgan (link do kanału:  https://www.youtube.com/user/AlicjaLange2106). Znajdziecie tam wszelkiego rodzaju recenzje, tagi, book haule itp, itd.

Mam nadzieję, że wkrótce uda mi się rozwinąć skrzydła.
Trzymajcie się, Cath


1 komentarz:

  1. Super blog :3 Mam nadzieję że będzie tu tak nieźle jak na YT :))
    Zapraszam do mnie , także dopiero zaczynam XD
    http://majkaczyta14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń