sobota, 24 stycznia 2015

Grudniowy Stosik Książkowy (lekko opóźniony)


Cześć!
Dzisiaj zapraszam Was do obejrzenia mojego nowego (choć trochę zaległego) filmiku. Jest to mój 'Grudniowy Book Haul', czyli książki, które jako ostatnie w 2014 roku zasiliły moje półeczki :) 



 
Książki, o których mówię, to (od lewej):

01. Charlotte Bronte - Jane Eyre (Wydawnictwo Prószyński) - ta książka to mój ambitny plan powrotu do literatury klasycznej. Mam nadzieję, że mi się uda :D
02. Cecelia Ahern - Love, Rosie (Wydawnictwo Akurat) - wspaniała historia, napisana w świetny sposób. Już przeczytana. Wielka szkoda, że tak szybko się skończyła :(
03. Richelle Mead - Serce w płomieniach (Wydawnictwo Nasza Księgarnia) - czwarty tom Kronik Krwi, kolejnej serii dziejącej się w świecie Akademii Wampirów. Już przeczytana i szczerze powiedziawszy mam co do niej bardzo mieszane uczucia...
04. Marie Lucas - Między teraz, a wiecznością (Wydawnictwo Egmont) - prezent gwiazdkowy od mojego braciszka <3. Ta książka jeszcze czeka w kolejce, aczkolwiek uwielbiam serię 'Poza czasem' więc jak najbardziej chcę się za nią zabrać!
05. Gilian Flynn - Zaginiona dziewczyna (Wydawnictwo Burda Publishing Polska) - książka o której jest niesamowicie głośno. Recenzję możecie znaleźć poniżej. Genialne <3!
06. Phillip Pullman - Baśnie Braci Grimm dla dorosłych i młodzieży. Bez Cenzury (Wydawnictwo Albatros) - nowoczesne podejście, odświeżone teksty znanych baśni. Mmmm...
07. Sarah J. Maas - 01. Zabójczyni i Władca Piratów
08. Sarah J. Maas - 02. Zabójczyni i Czerwona Pustynia
09. Sarah J. Maas - 03. Zabójczyni i Podziemny Świat (Wydawnictwo Uroboros) - nowelki, spin-offy, prequele wydarzeń ze 'Szklanego Tronu'. Więcej Celaeny <3
10. Guillaume Musso - Ponieważ Cię kocham (Wydawnictwo Albatros) - nie trzeba mnie długo namawiać, żebym sięgnęła po tę książkę. Kocham tego autora. 
11. U. Waldo Cutler - Król Artur i Rycerze Okrągłego Stołu (Wydawnictwo Bellona) - kolejna wersja legend arturiańskich które kocham najbardziej na świecie!
12. Rebecca Donovan - Powód by oddychać. Oddechy Tom 1 (Wydawnictwo Feeria Young) - nie wiem, czego się spodziewać po tej książce. Opinie są podzielone. Zobaczymy ;)
13. Neil Gaiman - Nigdziebądź (Wydawnictwo Mag) - ten pan ma naprawdę niezłe pióro, a akcja dzieje się w Londynie. Czego chcieć więcej?
14. Chuck Palahniuk - Fight Club. Podziemny Krąg (Wydawnictwo Niebieska Studnia) - Już przeczytana. Pierwsza zasada 'Podziemnego Kręgu' to nie rozmawiać o Podziemnym Kręgu. Więc wybaczcie :D Musicie się sami przekonać o czym to jest. 


Które książki czytaliście? Które chcecie przeczytać? Dajcie mi koniecznie znać! :D

3 komentarze:

  1. W planach mam na pewno "Love, Rosie" oraz "Zaginiona dziewczyna" :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny stosik! Zazdroszczę "Love, Rosie" i Neila Gaimana - chętnie bym Ci je ukradła ;D
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń